Survivor Allstar 2018 / Oyunuzu verin!


Sizce Survivor Allstar 2018 kimler katılsın? Lütfen oyunuzu veriniz!

Survivor Allstar 2018 kimleri görmek istiyorsunuz? Lütfen yorumlara yazin! Eksik olan onlarlar tamamlanıcaktır!

www.survivoroylama.com

survivoroylama
Survivor Allstar 2018 www.survivoroylama.com


Comments 373

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

  1. Bence gereksiz olanları listeden çıkar Anıl , Sedat gibi alacakları en fazla oy 10 rica ediyorum çok kötü görünüyor. Ama sayfanız her şeye rağmen güzel.
    -SurvivorOylama.Com Fan Club

        1. SORVAYVURSUZ HAYAT DUSNEMIYORUM 2017SORVAYVURDA OGEDAYI TUTURDUK VE SANPIYON OLDU ANAM RUYADA GORMUSDU SANPIYON OLACAGINI

  2. Hakan diyorki adem tüm zamanların survivorlar şampiyonlarını eler. Bende 2005den beri survivor izleyicisi olarak hiç secmesemde Turabi gibi bir karakteri asla eleyemez diyorum.

      1. BERNANI NEDEN TUTURSUNUZ ONAN PIS QIZ VAR MEN SEVMIREM BERNANI MEN ALSTARDA OGEDAY SERKAY ATAKAN TURABI QIZLARDANDA NAGIHAN SEMA DAMLA TUGCE MERVE OFLASI SEMIHI GORMEK ISTIYREM

  3. İlhancı biri değilim ama bir örgütlenirlerse adem falan kalmaz, adamlar pek anketleri takmıyorlar, sabriyede dün baktım 200 dü bugün bini geçmiş onlardamı fake, ben bernacıyım bide

    1. Ne hazımsız fanlsrsınız sizi bilen biliyor twitterde 50 tane yan hesabı var her birinizin ama duyanda en adili sizsiniz zanneder, yani sana göre 2 bintane ilhan fanı yok türkiyede, boş atıp boş konuşan kim belli

  4. Fantastik dörtlüyü ve atakani tekrar izlemek istiyoruz acun akıllı adamsin sen bunları kaçırma derim

  5. Bütün Fanlar Birleşmiş Ademi Karalama Peşinde Alayınız Gelsin Sizin ADEM REIS tek siz hepiniz

  6. Turabiyi sevmem ama şimdi yiğidi öldür ama hakkını ve en iyisi turabi yarışmaları zevkli izlettiriyor.

  7. İlhan mansız çok seviyorum bir de adamım turbo turabi bi ikisini yarışırken görmek çok efsane olacak biraz yarışma izleyek

  8. Biz Admin ekibi olarak oyla hic bir şekilde müdahale etmiyoruz. Hepsi ziyaretçilermiz tarafından kullanılmaktadır. Lütfen bu konuda daha fazla hassasiyet göstermenizi rica ediyorum.

    1. Admin çerezleri kapatan fazla oy kullanabiliyor, ziyaretçi sayısından anlaman lazım, ip ile oy almanda işe yaramaz vpn kullanan olursa oda işe yaramaz, üyelik sistemi le oy alman lazım gerçek oylama istiyorsan

  9. Şunu artık anlayın ADEM tek başına hepinize yetiyor yav hepiniz birlesmissiniz ADEM tek hepinize yetiyor

  10. admın bence eskı oyunculardan alındıgı gıbi yenı yarışmacılarda katmalısınız birinci aday olarak beni alabılırsınız

  11. Survivor’un gelmiş geçmiş en iyi yarışmacısı Turbo Turabi !!! onun gibisi gelmez, hiç kimse yerini tutamaz !!!

  12. Turabi den sonra survivor izledim arada denk gelirse izlerim ama turabi karizması yok onun gibisi yok ekranlara baglanamadım.

      1. @Admin allstar olacak mı ki ben kesin bişey duymadım bu arada favorin kim dürüst ol ama:) ben 2013/14/15 izledim en zevkli bu seneler favorilerim Hilmi murat ve tabiki turbo turabi ah ne güzel olur 3’ü bir arada:) tadından yenmez. Ama turabiyi ayrı bir sevdim yetenekten beri takip ediyorum olursa allstar sosyal hesaplar açacağım twet, instagram 🙂

  13. Özledim turbomu ondan sonra survivor izlemedim ama atmadım allstar olursa yağmur gibi atacam aslana:))

  14. Özledim turabi zevk vermiyor kimse senin gibi sevinçleri beceremiyor taklitin var ama tat yok aslan

  15. Hile yapmayı bırak admin bide yorumlarımı siliyorsun her ankette Adem açık ara farkla birinciyken diğerlerine fark atmışken birdenbire yukseltiyosun Ilhani turabiyi atakani biz yemiyoruz bunları haberin olsun düzelt sunuuuu !!

  16. Işiniz gücünüz hile ademin gücünü kiskaniyosunuz burdada farkla ondeydi digerlerine hileyi yaparak geride biraktiniz yaziikk size

  17. Adem kralli görmek istiyoruz tekrar onu çok seviyorum ve ben bu yıl sadece onun için izliyorum seneye tekrar ademi izlemek istiyorum ya

  18. Benim gururum vazgeçilmez şampiyonum üstün perfonmas adamın dibi karakterli turbo turabi sen gel hele gellll yapışacagim ekrana her günü bayram gibi yaşayacağım

  19. İlhan mansiz dedim ama bir yandan gitmesini istemiyorum, haksiz yere o kadar algi yaratildi ki hakkinda bir daha survivora katilmasini istemem ama su var durusuyla, zekasiyla, asaletiyle o kadar fark yaratti ki İlhan bu sene onu tekrardan izlemek cok isterim yine de ama bir daha katilacagini sanmam 🙁

  20. Allstar olsada efsane izlesem turbooooooooooooooo diye bağırıp inletsem mahalleyi ah ahhh

  21. Yani turabi iyi ama iki kere katıldı all starada ikisindede şampiyon oldu bence gelmemesi daha iyi olur

  22. Survivor Türkiye yunanistan dan Aytuğ olmalı. İşk survivorun ilk kadın finalisti. 12 sene sonra geri dönmesi süper olur.

  23. Saçmalık böyle liste mi olur 😀 Acun Tolga Taner Tarlacı’yı Tv8 kapısından sokmaz ne oylaması 😀 Bu site çakma arkadaşlar oylamayın prim de vermeyin.

  24. 1 TANE OLSA Turabi 2 TANE OLSA Turabi ve Hilmicem 😀 AMMA EN ÇOK OGE =) SELAM OGE 😀 SENİ SEVİYOM 😀

  25. YAA İNANAMIYORUM BU OYLAR YANLIŞ ADEME GECE GÜNDÜZ OY VERİYORUM ARTIŞ YOK ÇOK SAÇMA TEK ŞAMPİYON ADEM KILIÇCI SWORDSMANNNNNNNN

  26. ünlüler takımı atakan serhat akın ilhan mansız yattara ümit karan nihat altınkaya sema nagihan merve aydın serenay berna gönüllüler takımı turabi hilmicem efecan serkay ogeday murat elif damla gizem memiç tuğçe nadya begüm

  27. ELIF ŞADOĞLU NEDEN YOK ? UYUZ SABRIYE BERNA ANIL GIBILER VAR RÜYANIZDA ALL STAR OLURLAR. OY MOY YOK.

  28. ACUUN BEY BEN MERT SİZE KATILMAK İSTİYORUM 2018E YARIŞMAK BENİM AHHKKIM LÜTFEN BEKLİYORUM ACUUN BEY

    1. NİHAT DOĞAN OZGECAN DAVASINDA SUCSUZ BULUNUP AKLANDI . BIRAZ ADİL DAVRANIP LİSTEYE EKLEMEN GEREKİR . SORVIVOR NİHAT DOĞAN VE TANER SAYESİNDE POPULER OLDU BU KADAR UNUTMAYIN.

  29. Hiç güzel değil nerde boş var hepsi burda bu sene zaten oyuncuları kötü barı 2 3 sene geriden birini bulun

  30. ADEME BÜYÜK HAKSIZLIK YAPILDI BEN OGEDAYIN BİRİNCİ OLDUĞUNA İNANMIYORUM OYNANDI OYLARLA, YOKSA 6 AYDIR DESTEKLEDİĞİMİZ ADAM NASIL ELENİR YAZIK EMEĞE YAZIK

  31. Liste çok eksik nihat doğan yok serenay yok pınar saka yok zafer yok tuğçe melis yok erdi yok pascal yok akılda kalmış bu isimleri niye listeye almadınız ?

    1. Tabikide Atakan, Adem ,Damla 2018 all starda bekliyoruz lutfan onlar gelsin cunki gerçekden hakedyolar acunn abi lutfan onlarda gelsin♡
      h

  32. Survivor ın gelmiş geçmiş en hızlı en güçlü yarışmacısı Nihat Altınkaya dır açık ve net ne Turabi ne Hilmicem onunla yarisamazlar bile benim gözümde efsane odur ama 2011 şampiyonu nasıl olur bu kadar az oy alır anlamamak mümkün değil demekki hep çoluk çocuk oy atmış.

  33. Herkes birinciyi düşünüyor 2011 de askerdeyken Taner Tolga tarlaci için izlerdik bolukce ve haiminde olmasini istiyorum haim düştü:)ve Taner biz Vikingler:)

  34. Tiner Tolga Tarlacı kesinlikle alınması lazım hem reyting hemde ne bileyim abi taner kesinlikle alınmalı inşallah yetkililer görüyordurrr

  35. Tabikide Tolga Taner Tarlaci kac yildir bekliyoruz amk yeter artik Taneri Alin 3 T gormek istiyoruz lutfen dikate alsin biri yazimi 2018 De kesin taner olmali

  36. TABİKİDE TOLGA TANER TARLACİYİ İSTİYORUZ TURABİYLE YARİSMASİ EFSANE OLUR LUTFEN TANER GELSİN 2018 DE !!

  37. nihat alptug altınkaya ümit karan doğukan manço gökhan keser ahmet dursun merve aydın serenay aktaş nagihan karadere çagan atakan aslan serhat akın furkan kızılay sema apak adem kılıçcı pınar saka

  38. ünlülüler
    1.nihat alptuğ altınkaya
    2.ümit karan
    3.doğukan manço
    4.gökhan keser
    5.ahmet dursun
    6.çagan atakan arslan
    7.serhat akın
    8.merve aydın
    9.seranay aktaş
    10.nagihan karadere
    11.sema apak
    12.pınar saka
    13.ibrahim yattara

    1. ünlülüler
      1.nihat alptuğ altınkaya
      2.ümit karan
      3.doğukan manço
      4.gökhan keser
      5.ahmet dursun
      6.çagan atakan arslan
      7.serhat akın
      8.merve aydın
      9.seranay aktaş
      10.nagihan karadere
      11.sema apak
      12.pınar saka
      13.ibrahim yattara
      14.adem kılıççı

  39. gönülllüler
    1.turabi çamkıran
    2.hasan yanlızoğlu
    3.hilmicem intepe
    4.serkay tütüncü
    5.volkan çetinkaya
    6.ibrahim giydirr
    7.ogeday girişken
    8.anıl karakurt
    9.murat ceylan
    10.sahra ışık
    11.müge üzel
    12.damla can
    13.elif şadoğlu
    14. tuğçe melis demir

    1. bence katılsın..busefer kimse önüne gecemicek pazıllarıda çözer ozamana kadar…bu seferde hakkını kimselere yedirtmicez

  40. Atakan arslam ve turabiyi ayni takimda gormeyi cok istiyorum fakat atakan dizide oynadığı için büyük ihtimalle al star yarismasina cikmaz

  41. sema olmazsa turkiye all stari kesin izlemez sema apak. sema;tugce; nagihan; pinar. ayni unlulerde olurlarsa super olur .karsi takim hic birsey yapamaz. aha da diyorum.

  42. Ilhanın gelmiceğini biliyorum ama onu parkurlarda yarışırken görmek çok güzel İlhan Mansız ve Semih Öztürk

  43. TANER Tolga Tarlacı. Nam-ı diğer 3T. Hepsini çebine sokar çıkarmaz. Survivoru SURVİVOR yapan taner tolga tarlacıdır ve sonuna kadar All Starı hak ediyor 2018 de kesinlikle olmalı

  44. Lutfen en iyiler gitsin mesela ogeday,serkay,atakan,adem,serhat,ilhan ama semih turabi erdi Alan gitmmesin.Nefret ediyorum onlara

  45. Lutfen en iyiler gitsin mesela OGEDAY,serkay atakan serhat adem ilhan.Yaaa turabi gitmesin adam zaten 2 kere shampiyonluyu olmush.bi de karaktersizin teki!

  46. Siz Ademciler organize olup oy bile toparlıyamıyorsunuz. hepiniz ahmaksınız! Turabı veya Taner gibilerin yanında Adem bir hiç!
    KOCAMAN BİR HİÇ… Siz Fake Sevenlersiniz!

  47. Oyda toparlarız, severizde ne demek oy toparlıyamıyorsunuz? finale kadar taşıdık! Burdada inşallah birinci sırayı alicaz…
    el ele verdikten sonra yapabiliriz, sana ne oluyor?

  48. Admin bu Taner delisin sil o asla survivora çagrilmaz acun abiyi tehdit etmiş öldürmekle cinsi sapik psikopat iğrenç bir insan(!) Evli bayana ahlaksiz teklif etmiş kocası ve 10 kişi dövmüş bunu polise mukavemet ten göz altına alındı dikkate al birde hile yapmış sayfasında paylaşmış bunu asla survivora çağrilmayacak acun abi almaz bu psikopati

    1. sana öküz dedimya tahsin şahin köpeği az dinle tolga şımarık ağzı bozuk..cıvık hareketleri olan bir yarışmacı adem tam bir anadolu adamı…tamammı tahsin köpeği…

  49. SURVIVOR IN GELMIS GECMIS EN IYI YARIŞMACISI (TANER TOLGA TARLACIDIR)BEN HALA ONUN VIDEOLARINI IZLIYORUM

  50. TANER TOLGA GELMEZ ACUNA KUFUR ETTİĞİNDEN VE TANER TOLGAYI ÇIKAR OYLAMADAN VE BURDAKİLERDEN SADECE ERKEKLERDE ;ÇAĞAN ATAKAN ARSLAN , TURABİ ÇAMKIRAN , ADEM KILIÇÇI , SERKAY TÜTÜNCÜ , OGEDAY GİRİŞKEN , FURKAN KIZILAY , SERHAT AKIN , HİLMİ CEM İNTEPE ……… KIZLARDA İSE DAMLA CAN MERVE AYDIN , NAGİHAN KARADERE , SEMA APAK…. GELMEYİ HAK EDİYORLAR

  51. Semih mutlaka ama mutlaka olmali ama yarismani dahada farkli kilmak icin Azerbaycandanda secmeler olmasi i isterdim

  52. SORVAYVUR BASDASAYDI COK OZLEDIM AMA SORVAYVUR ALSTAR OLARAK BASDASIN OGEDAYDA GELSIN INSALAH 5AY TEZ KECERDE BAXARIG YANVARDA BASDIYACAK PANORAMADA BASDASIN HELELIK MEN OYUMU OGEDAYDAN YANA KUNLANDIM VE ALSTAR OLSUN

    1. RüzgarınoğluHİLMİCEM sarifirtinaDAMLACANmavifirtina OGEDAY SONUNA KADAR ESTIRMEYE DEVAM EDEN SURVIVOR NEFESLERI

  53. məndə azeri bir izləyici olaraq istəyirəm ki turabi all starda istirak etsin və çempion olsun

  54. Bence 2 senede bir aynı kişiler olmasın sürekli aynı kişiler mesEla ogedayi tanıdık ademi sabriyeyi tanidik

  55. All star şampiyonluğu hilmicemindi ama ne yazıkki olamadı ondan iyisi yok insallah olur bu sezon damla ve oge kesin ama turboyuda severiz

  56. Ünlülere kızlardan olması gereken bir isim daha var o da SEDA TETİK erken elendi son elendiği zamanki oyunda damlacan öndeydi ve nafi ile damla aynıydı buda demekki kimi oyunlarda nagidende iyi olabilir

  57. HİLMİCEM OGEDAY TURABI SERKAY DAMLACAN TUĞÇE ELIF gönüllülerin en iyisi .birde YİĞİT DİKMEN VE MURAT CEYLAN OLMASI GEREKIR

  58. Çok saçma Turabi üçüncü kere mi gelecek ondan grupça nefret ediyoruz bir daha gelirse izlemeyecez haksızlık olur üç kere gelmesi

  59. Abi turabi gibi survivorun gelmiş geçmiş en güçlü , en yetenekli ,en kaslı ,en akıl dolu ve en atarli yarismacisin bence allstar da kesinlikle olması gerekiyor aksi taktirde kimse izlemez survivoru

Giriş Yap

reset password

Geri dön
Giriş Yap
Format seç
Anket oluştur
Hikaye/Post